Арцизький ЦНАП відзвітував про підсумки роботи за 5 місяців 2023 року

11:23, 26 июня 2023

Під час останнього чергового засідання сесії Арцизької міськради керівник відділу «Центр надання адміністративних послуг» Оксана Решетнюк прозвітувала перед депутатським корпусом про роботу ЦНАПу за 5 місяців 2023 року.

Так, за 5 місяців роботи Центром було прийнято 5 783 суб’єкти звернення.

photo 2023 06 26 10 46 31

 

«Основною метою відділу «Центр надання адміністративних послуг» Арцизької міської ради є формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців громади, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність», – наголосила Оксана Решетнюк.

Зазначається, що у період роботи від платних послуг, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету громади надійшло коштів на суму 241 696 гривень 16 копійок, а саме за:

  • реєстрація майна – 193 150 грн;
  • реєстрація юр фіз осіб – 32 320 грн;
  • реєстрація місця проживання – 10 722, 76 грн;
  • ДЗК – 5 503,4 грн.

За п’ять місяців по 9 старостинських округах Арцизької міської територіальної громади надано 4 674 адміністративних послуги, з них:

· реєстрація місця проживання – 3 609 звернень (до бюджету надійшло 4 038, 16 грн);

· адміністративні послуги соціального характеру – 1 065 звернень (субсидія – 558, дитячі – 268, пільги – 225, довідки ВПО – 14).

«Староста має майже ті ж повноваження, що й адміністратор, тільки перебуває поза межами ЦНАПу. Староста може видавати різноманітні довідки, приймати документи для оформлення субсидії тощо. Однак у нього немає повноважень для прийняття документів на оформлення всіх видів соціальної допомоги», – пояснила керівник Арцизького ЦНАПу.

У лютому 2023 року Центр отримав від проєкту “Програма ЄС Міцні Регіони” (спеціальна програма підтримки України» (GIZ)) спеціальний автоматизований комплекс «Мобільний кейс». Завдяки цьому було забезпечено зручні умови надання адміністративних послуг окремим категоріям мешканців Арцизької міської територіальної громади. Переваги кейсу полягають у тому, що він абсолютно портативний. «Мобільний офіс» містить ноутбук, кольоровий принтер, сканер, портативний зчитувач ID-карток для перевірки особи людини, камеру для відеофіксації процесу обслуговування клієнтів та модем для доступу до мережі Інтернет.

photo 2023 06 26 10 46 33

За підтримки Арцизького міського голови Сергія Парпуланського та депутатського корпусу було придбано робочу станцію для оформлення та видачі паспортних документів, ID паспортів та закордонних паспортів, взяття біометричних даних і реєстрації місця проживання. Зараз вирішується питання щодо підключення станції до каналу конфіденційного зв’язку та проведення експертизи.

 

photo 2023 06 26 10 46 35

 

Крім того, спільно з експертами проєкту PROSTO опрацьовується питання про отримання громадою повноважень у сфері ДРАЦС та забезпечення організації надання цих послуг у ЦНАПі та старостинських округах, в тому числі на віддалених робочих місцях.

Задля розвитку та вдосконалення Центру його персонал постійно навчається, підвищує кваліфікацію, беручи участь у онлайн-конференціях, вебінарах, зустрічах, інформаційних сесіях, глибоко вивчаючи питання зручності, швидкості та правильності надання адміністративних послуг. Також постійно проводиться аналіз проблем Центру.

 

Робота ЦНАПу спрямована не лише на прийом документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості надаваних послуг, рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

«На сьогодні необхідно вирішити питання щодо облаштування Центру комфортним та безбар’єрним приміщенням «Прозорого офісу» й некабінетною системою обслуговування. Йдеться про облаштування робочих місць адміністраторів в єдиному приміщенні для забезпечення зручного доступу маломобільних верств населення до приміщення Центру. Навіть якщо в Центрі невелика кількість робочих місць для прийому відвідувачів, їх треба облаштовувати за принципом «відкритого простору» — в одній загальній кімнаті. Крім того, необхідне облаштування куточка для самообслуговування, який має бути оснащений комп’ютерною технікою, принтером та вільним доступом до Wi-Fi», – підкреслила Оксана Решетнюк.

Ще однією з проблем, на яку керівниця Центру звернула увагу, є оплата послуг ЦНАПу. Задля зручності відвідувачів та можливості отримання споживачами супутніх послуг вкрай потрібне забезпечення банківським/касовим обслуговуванням – це дасть можливість сплачувати адмінпослуги безпосередньо у приміщенні Центру.

«Для нас дуже важливо, щоб ЦНАП розвивався, адже його функціонування дає змогу людям отримувати максимальну кількість адміністративних послуг в одному приміщенні. Також не потрібно витрачати час на очікування в черзі, можна замовити послугу онлайн», – каже пані Оксана.

До речі, Арцизький ЦНАП є лідером у Болградському районі за кількістю позитивних відгуків відвідувачів.