
В Арцизькій школі №3 світло і затишно. Розпочався новий навчальний рік, вчителі радо зустріли у стінах школи своїх вихованців, які повернулися до навчання після літніх канікул.
Ми зустрілися з директором школи Юлією Костровою, яка вже не один рік поспіль очолює цей заклад і як відданий своїй справі керівник дбає про його імідж.
— Розкажіть, будь ласка, про роботу на посаді директора школи. Чи важко керувати навчальним закладом?
— Бути керівником – це насамперед піклуватися про тих, чий успіх залежить від тебе, виправдовувати їхню довіру. Якщо ти сприймаєш себе на посаді керівника, то недоречно говорити про те, наскільки це важко — ти просто цим живеш.
— Дійсно, керувати школою – це важка праця. Тому важливо, коли відчуваєш підтримку. А хто підтримує Вас у цій нелегкій справі?
— Я усвідомлюю, що на сучасному етапі багато що залежить від іміджу школи, тому щороку співпрацюю та знаходжу підтримку з боку керівництва Арцизької райдержадміністрації на чолі з Сергієм Парпуланським, голови районної ради Юрія Карабаджака, депутатів районної та міської ради, відділу освіти, молоді та спорту Арцизької РДА, батьків. Саме завдяки небайдужості цих людей школа оновлюється та є затишною домівкою для учнів. Принагідно щиро дякуємо за надавану підтримку, співробітництво, за розуміння нагальних потреб школи та сподіваємося на подальшу співпрацю.
Втілювати у життя усі задуми щодо покращення зовнішнього і внутрішнього вигляду школи допомагають турботливі руки її технічного персоналу. Керівництво та педагогічний колектив школи щиро вдячний їм за натхненну та самовіддану працю, за їх непохитну віру в майбутнє нашого закладу.
Впевнена, що завдяки поєднанню зусиль керівництва району, адміністрації школи, батьківської громади, педагогічного колективу учбового закладу, спонсорської допомоги можна створити конкурентоспроможний заклад освіти та задовольнити усі потреби часу.
— Чи вдається в умовах економічних ускладнень у країні зберігати педагогічні кадри?
— Не може бути ефективною управлінська діяльність, якщо не пропагувати професійність колективу та його надбання. Щороку шукаю шляхи для вирішення найскладнішого завдання, а саме – спрямування колективу на здійснення ефективної роботи, враховуючи потреби часу. Педагогічний колектив нашого закладу з року в рік дещо оновлюється, проте нам вдається зберігати кваліфіковані кадри, тому що в колективі панує атмосфера любові до дітей, взаємодопомоги та підтримки.
— Чи вдається поєднувати управлінську й педагогічну діяльність?
— Я вважаю, що їх не потрібно розділяти. Учителі поважають свого директора не лише за те, що він спрямовує їхню діяльність, а й сам перебуває поруч з ними як викладач. Розвиток і як учителя, і як керівника потребують одного – постійної роботи над собою.
— Чи впроваджуєте освітні інновації в школі?
— Освітні інновації – це новий інструмент в руках учителя на сучасному етапі розвитку освіти, а результати він дає лише тоді, коли ним володіють досконало. Ми працюємо над інтегруванням у традиційну систему навчання ІКТ –технологій, інтерактивних методів навчання і виховання. Звісно, у процесі запровадження нового завжди виникають труднощі. У роботі ми зосереджуємось на напрацюваннях кожного вчителя, звертаємо увагу на проблеми, детально обговорюємо інноваційні уроки, вказуємо на шляхи подолання прогалин основних ліній уроку.
Головною ж проблемою нашого закладу є нестача сучасного обладнання, тому на шляху до реформування Нової української школи сподіваємось на підтримку і допомогу в цьому небайдужих до школи людей.
— Від кого, на вашу думку, залежить якісна освіта у школі?
— Безумовно, основна частка залежить від компетентнісного складу вчителів, але з іншого боку – від наполегливої праці учня та внеску батьків, які виховують позитивне ставлення дитини до навчання у школі. Відповідальність і працелюбність прищеплюють національно-патріотичні цінності, без яких не можна отримати якісну освіту.
Вірю, що цей навчальний рік стане визначним та результативним для всього нашого колективу.
— Дякуємо Вам за змістовну розмову.