Директори загальноосвітніх шкіл Кілійського району не перестають навчатися

11:06, 11 декабря 2017

У Кілійському районі на базі Лісківської ЗШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-практикум для директорів закладів загальної середньої освіти, закладів позашкільної освіти за темою «Навчально–виховна система школи як оптимальний простір життєтворчості особистості», повідомляється на веб-сторінці Кілійської РДА.

Учасники семінару ознайомилися з системою освітньої, виховної діяльності закладу загальної середньої освіти стосовно створення оптимального простору  життєтворчості особистості, яку презентували директор Лупонос Г.М., заступники директора з навчально-виховної роботи Ростріпа Л.В., Малая О.А., практичний психолог Бондаренко О.М., учитель географії Черноволова Н.Д., учитель математики Новак Т.М., учитель інформатики та біології Черноволова Ю.О., учитель хімії та географії Шульга Г.І., учитель російської мови та зарубіжної літератури Салиган Н.В., учитель української мови та літератури Світленко С.А., учитель англійської мови Брезицький С.С., учителі початкових класів Паланій В.М., Соколова Є.В., Грицанова О.О., Бойчук К.Л.., Шульга Т.М., педагог-організатор Малая А.Р.

Успішну роботу школи забезпечує цілеспрямований колектив однодумців, у якому цінують індивідуальність, творчі здібності, характер, інтереси й уподобання кожної особистості, але вся різноплановість узгоджується з певною методичною концепцією. Як приклад, педагогічні працівники Лісківської ЗШ І-ІІІ ст. працюють над реалізацією науково-методичної проблеми «Взаємозв’язок творчих можливостей учителя і учня та результативність педагогічної діяльності щодо формування життєвої компетентності учня».

Засідання було розпочато презентацією «Люди нашого села». Теоретичний блок семінару-практикуму складався з психологічного тренінгу, який провела практичний психолог Бондаренко О.М., та доповіді директора Лупонос Г.М. за темою семінару.

Практична частина була представлена у вигляді Панорами педагогічних знахідок — фрагментів засідань шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів, учителів математично – природничого циклу, вчителів гуманітарного циклу.

Педагогічними працівниками, учнями навчального закладу було презентовано діяльність шкільних методичних об’єднань, практичне застосування сучасних технологій (у тому числі STEM-освіти) навчання, розвитку і виховання на уроках математики, біології, фізики, географії, української мови та літератури, російської мови та зарубіжної літератури, англійської мови, в початковій школі тощо.

Слід зауважити, що використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції дозволяє здійснювати модернізацію методологічних засад, змісту, обсягу навчального матеріалу предметів природничо-математичного циклу, технологізацію процесу навчання та формування навчальних компетентностей якісно нового рівня.

Практика показує, що відкриті освітні інтернет-ресурси є доповненням до традиційних засобів навчання, забезпечують рівний доступ до якісної освіти молоді різних вікових груп, розширення можливостей.

Так,  використання якісних освітніх інтернет-ресурсів, з одного боку, створює позитивну мотивацію до опанування учнями STEM-дисциплін, а з іншого – сприяє колективній навчальній діяльності усіх суб’єктів освітнього процесу.

Завершуючи семінар, директори закладів освіти району відзначили вміння адміністрації школи формувати позитивну атмосферу в колективі, яка сприятиме гармонійному розвитку та досягненню найліпших результатів.