У результаті найпотужнішої кібератаки, що сталася 12 грудня, оператор мобільного зв’язку Київстар успішно стабілізував свою мережу та повністю відновив доступ до мобільного зв’язку, інтернету, SMS, зв’язку у роумінгу та 98% послуги Домашнього інтернету. Сайт і додаток “Мій Київстар” також повернулися до нормальної роботи. Про це, з посиланням на оператора мобільного зв’язку Київстар.
У знак подяки абонентам за те, що вони залишилися вірними оператору, Київстар вирішив скасувати абонплату на січень місяць. Це означає, що абонентам передплати та контрактним абонентам з послугою “Домашній інтернет” не буде списано абонплату за послуги з 22 грудня по 21 січня.
Користувачам послуг “Домашній інтернет” та “ВСЕ РАЗОМ” також призначено безкоштовний січень. Абонентам цих пакетів не буде списано абонплату за пакет послуг з 1 по 31 січня.
Зокрема для корпоративних клієнтів Київстар готовий надати знижку 100% на плату за тариф із використанням послуг мобільного зв’язку, фіксованого інтернету, передачі даних та телефонії з 1 по 31 січня.
Окрім того, як прояв підтримки та патріотичної відповідальності, компанія виділяє 100 мільйонів гривень на потреби ЗСУ.
“Ми вдячні всім нашим клієнтам, партнерам, державним органам, а особливо СБУ за те, що в такій критичній ситуації продовжували підтримувати та вірити в нас. У соцмережах ми бачили багато пропозицій перенаправити персональні компенсації клієнтів на допомогу ЗСУ. Ми вирішили не обирати — компенсації чи донат. Тому, окрім скасування плати за тариф, “Київстар” виділяє 100 мільйонів грн на потреби ЗСУ”, — зазначив президент компанії «Київстар» Олександр Комаров.