Проблеми зі зв’язком знову спостерігаються у “Київстарі” зранку 20 грудня. Користувачі скаржаться на відсутність зв’язку.
Про це повідомляє Facebook-сторінку компанії.
Сьогодні зранку абоненти мобільного оператора “Київстар” у мережі почали скаржитися на проблеми зі зв’язком. Користувачі пишуть про проблеми у коментарях до Facebook-публікацій.
скриншот facebook.com/kyivstar
Про відсутність мобільного зв’язку пишуть користувачі з різних регіонів, зокрема, зі Львова, Миколаєва та Київської області. Також абоненти не можуть перевірити рахунок, набравши комбінації. Тому компанія радить користуватися мобільним застосунком чи телефонувати на “гарячу лінію”.
Крім того, є скарги про відсутність домашнього інтернету та проблеми у роботі застосунку “Мій Київстар”.