На автодорогах Бессарабії ввели в експлуатацію ще дві системи зважування-в-русі: як карається порушення габаритно-вагових норм

12:53, 25 февраля 2023

На автомобільних дорогах Н-33 Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/, поблизу с.Шабо, та Т-16-27 КПП «Серпневе» – Тарутине – Арциз – Сарата, поблизу смт Сарата, запрацювали два комплекси зважування-в-русі.

Про це повідомляє Служба автомобільних доріг в Одеській області,

Система Weigh-in-Motion передбачає цілодобовий моніторинг навантаження транспорту на дорогу. Система повністю перекриває проїзну частину. Спеціальне обладнання монтується у дорожнє покриття та над дорогою на спеціальній металевій фермі. Датчики фіксують параметри транспортного засобу — вагу, габарити, швидкість, номерні знаки.

Основна мета WIM— прибрати перевантажені вантажівки з українських доріг, без зупинки транспортного потоку (всі зважування відбуваються в русі). Адже без належного контролю за навантаженням проблеми зі колійностями, ямами та вибоїнами на дорогах з’являтимуться знову.

Варто підкреслити, що система не лише фіксує перевантаження, а також структурує дані про трафік на конкретних ділянках автомобільних доріг.

Перевірити наявність винесених постанов щодо адмінправопорушень можна за посиланням.

За порушення габаритно-вагових норм діють такі штрафи:

– від 5 % до 10 % – 8 500 грн;
– від 10 % до 20 % – 17 000 грн;
– від 20% до 30 % – 34 000 грн;
– понад 30 % встановленої норми – 51 000 грн.

Як повідомили у САД, до введення в експлуатацію готується перший мостовий WIM в Україні, на автомобільній дорозі М-05 Київ-Одеса (міст через Хаджибейський лиман). Через перебої зі зв’язком та електроенергію налаштування даного WIM потребує більше часу , ніж звичайно.