Організатори вирішили більше не вигадувати слоганів і зупинитися на торішньому, вигаданому для особливого конкурсу від імені України – United By Music.
Європейська мовна спілка та SVT оголосили слоган для міжнародного пісенного конкурсу Євробачення-2024. Про це повідомляється на офіційному сайті.
Цього річ фраза United By Music (Об’єднані музикою), яка була і минулого року, стане гаслом на майбутньому конкурсі Євробачення в Мальме, Швеція. Крім того, було вирішено зберегти слоган для всіх наступних заходів як частину глобальної бренд-стратегії конкурсу.
Слоган був створений BBC, щоб продемонструвати унікальне партнерство між Великою Британією, Україною та приймаючим містом Ліверпуль на конкурсі 2023 року на початку року, і відображає силу музики, яка об’єднує людей по всьому світу.
Варто зауважити, що починаючи з 2002 року, щороку на конкурсі використовувався інший слоган, за винятком 2009 року, коли конкурс не супроводжувався жодним слоганом.
“Євробачення – це більше, ніж просто пісенний конкурс; це свято сили музики, яка об’єднує людей. Після понад 20 років використання різних слоганів і з наближенням нашого 70-річного ювілею ми відчуваємо, що знайшли той, який дійсно відображає наш бренд. Встановивши постійний слоган, ми матимемо послідовність у нашому повідомленні про те, що музика об’єднує нас усіх. Це ідеальний слоган, щоб підкреслити наші цінності інклюзивності, рівності, універсальності та святкування різноманітності через музику. Оскільки популярність пісенного конкурсу Євробачення продовжує зростати у всьому світі, ми віримо, що використання одного і того ж слогану щороку допоможе нашому бренду стати ще сильнішим”, – сказав Мартін Остердаль, виконавчий директор Євробачення.