Надання якісних послуг ветеранам війни і членам їхніх сімей через мережу центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) буде ефективним інструментом повернення українських захисників і захисниць та їхніх родин до мирного життя, сприятиме гідній самореалізації у суспільстві.
Про це наголосила Міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна під час онлайн-зустрічі з керівниками ЦНАПів, що відбулася 3 квітня за сприяння Всеукраїнської асоціації центрів надання адміністративних послуг, повідомляє Урядовий портал.
Очільниця Мінветеранів зазначила, що надання належного і якісного сервісу ветеранам членам їхніх сімей та родинам полеглих є одним із основних завдань, визначених Урядом в межах формування комплексної ветеранської політики. Для цього Мінветеранів вже розпочало серію навчань адміністраторів ЦНАПів усіх областей України.
Слухачі ознайомляться з переліком ветеранських послуг, практичними кейсами щодо особливостей взаємодії з ветеранами та ветеранками у ЦНАПах, отримають відповіді на найпоширеніші питання від фахівців профільних підрозділів Мінветеранів та психологів.
«Один з важливих напрямів нашого партнерства — це розширення переліку адмінпослуг, які надаються ветеранам війни через ЦНАПи. Мінветеранів підготовлено проект розпорядження Уряду, яким буде додано 19 нових послуг для ветеранів, надання яких передбачено ЦНАПами. Це, зокрема, послуги щодо призначення грошової допомоги чи компенсації, безоплатного капітального ремонту, заміни посвідчень УБД та членів сімей захисників і захисниць тощо», — повідомила Юлія Лапутіна.
Крім того, Мінветеранів вже реалізує окремі партнерські проекти спільно з місцевими органами влади. Зокрема, в територіальній громаді міста Житомир вже успішно працює «Адмінсервіс «Ветеран». Там на базі ЦНАПу відкрито «єдине вікно» для ветеранів, до його роботи залучені працівники, які пройшли навчання та обізнані у гарантіях, правах та можливостях для ветеранів, розповіла Міністр.
А спільно з місцевою владою міста Дніпро планується реалізація проекту «Я — Ветеран», у перспективі якого — запровадження 112 найбільш затребуваних послуг у місті.
У свою чергу заступник Міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Тетяна Калита наголосила, що цифровізація ветеранських послуг та їх доступність — у пріоритеті Мінветеранів.
Вона розповіла учасникам зустрічі про створений фахівцями Міністерства на базі Єдиного державного реєстру ветеранів війни портал «Е-Ветеран» — для інформування та надання кваліфікованих послуг українським ветеранам, членам їхніх сімей і родин загиблих воїнів.
«Фахівці ЦНАПів надають великий перелік адміністративних послуг різним категоріям осіб. І ті соціальні інструменти, які є у центрах, стануть запорукою співпраці з Мінветеранів. Ми маємо бути готовими до масового повернення українських воїнів після перемоги, сприяти їхній якісній і безпроблемній реінтеграції до родин, своїх громад. А людиноцентричний підхід до надання послуг дозволить зміцнити соціальну єдність та додасть стійкості державі. Дякую всім за готовність до співпраці з Мінветеранів, разом ми зробимо дуже корисну справу», — підкреслила Юлія Лапутіна.