Запит на українське вино зростає. Це помітно з відгуків, які отримують українські сомельє за кордоном. Переслідуючи місію популяризувати українське вино за кордоном, допомогти українським виноробням вийти на міжнародний ринок єдиний ресторан української кухні у столиці Франції Oranta провів дегустацію він, вироблених на півдні України.
Про це повідомляє сайт POSTEAT.
На дегустації було представлено 7 вин від 4 українських виноробень. Їх вина унікальні, створені ще у мирні часи. Хоч зараз робота деяких виноробень паралізована через військові дії, багато виноробів стали волонтерами чи вступили у ЗСУ, спільна підтримка і популяризація свого продукту наближає Україну до перемоги. Вина супроводжували традиційні страви.
Підтримати українське виноробство прийшли як українці, так і французи.
Wine list вечора складався з 4 білих і 3 червоних вин з Одеської, Миколаївської, Херсонської областей.
Південь Одесчини на заході представили віноробні Болградського району – «Колоніст» (село Криничне) та Villa Tinta (село Оксамитне). Також відвідувачі мали змогу скуштувати вина таких відомих в Україні та за її межами виробників як Шато Трубецького (Херсонська область) та Beykush Winery (Миколаївська область).
Сімейна виноробня «Колоніст» розташована у Придунайській Бессарабії на 45 винній широті – ті й же, що Бордо та П’ємонт. Вина «Колоніста» уже 17 років підкорюють серця не лише українців, але й іноземних цінителів якісного продукту. Вони експортуються до Великобританії, Канади та Польщі, були оцінені міжнародними конкурсами та винними експертами. З останніх перемог – золоті медалі отримали Одеське чорне та Сухолиманське біле на міжнародному винному конкурсі у Канаді в Альберті Alberta Food & Beverage Expo Consumer Choice Awards.
Villa Tinta – велике підприємство з Одеської області, яке займається вирощуванням і продажем винограду, має 1000 га виноградників, 540 з яких власні. Плантації зосереджені в долині озера Ялпуг.
Учасники дегустації високо оцінили всі представлені зразки та відмітили, що українське вино має шанс саме зараз зарекомендувати себе за кордоном. Автор статті Валентина Дуткевич зауважила, що українці, які тимчасово перебувають в інших країнах, шукають можливостей підтримати свій продукт. А бажання ресторану української кухні пропонувати наше українське вино мотивує виробників продовжувати свою справу у такий непростий час. Тому популяризація якісного вітчизняного продукту як ніколи «на часі» всередині країни і за її межами.