У Сараті можуть змінитись тарифи на воду та вивіз сміття

14:22, 10 августа 2023

Днями Саратська селищна рада ініціювала питання підняття тарифів на водопостачання, водовідведення та вивіз твердих побутових відходів. Причиною для зміни ціни за дані послуги місцева влада називає збитковість саратського комунального господарства. Яке, своєю чергою, таким стало через те, що діючі тарифи на сьогодні не є економічно обґрунтованими.

Тому КП “САРАТА КОМУНСЕРВІС” зробило нові розрахунки, надало їх для ознайомлення і звернулось до виконавчого комітату Саратської селищної ради з проханням розглянути можливість підняття тарифів. Про це повідомляють  місцеві органи влади. 

Згідно з розрахунками, які надало комунальне підприємство, тарифи зміняться суттєво. Наприклад, послуга з централізованого водопостачання для тих, у кого є водомір, згідно з документом, на сьогодні вартує 18 грн за 1 куб м. Та вона може змінитись до 32 грн за 1 куб м.

Вивезти сміття сьогодні для приватного сектору коштує 23 грн за 1 людину в місяць. Та тариф може змінитись до цифри у 36 грн за 1 людину. Теж саме і з послугою водовідведення: сьогодні тариф згідно з лічильником коштує 20 грн за 1 кубометр, а може змінитись до 33 грн за кубометр.

Щодо юридичних осіб, то з ними ситуація така сама – тариф в планах місцевого комунального підприємства підніметься практичного по всіх показниках у два рази.

Одразу зазначимо важливий факт: незважаючи на нижче представлені документи, населенню Сарати турбуватись не варто, адже згідно з ситуацією у країні, для населення під час дії воєнного стану тарифи залишаться незмінними, різницю сплачуватиме Саратська селищна рада.

В той же час, місцева влада наголошує – підвищення тарифів стосується лише юридичних осіб всіх форм власності!

Окрім того, повідомляється, що зауваження та пропозиції до проєкту змін діючих тарифів на комунальні послуги приймаються до 15 серпня у письмовій та усній формі за адресою: смт Сарата, вул. Захисників України (колишня Чкалова), 44, КП “САРАТА КОМУНСЕРВІС”. Тобто, якщо у мешканців є бажання висловити свою думку щодо підвищення тарифів та підкріпити її власними розрахунками – у комунальному підприємстві можна розраховувати на діалог.