Экономика 13:42, 06 февраля 2023
Пенсійний фонд України зробив зручнішим подання заяви на призначення пенсії. Зокрема, розроблено покрокове заповнення інформації та анкету-опитування для визначення того, скан-копії яких документів потрібні для призначення пенсійних виплат.
Про це пише ПФУ.
Застраховані особи, які зареєструвалися на сайті Пенсійного фонду за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), можуть сформувати та подати заяву на призначення пенсії за такою інструкцією:
- Крок 1 – заповнити основні дані заяви на призначення пенсії (персональні, адресні, контактні, дані документів, що посвідчують особу тощо);
- Крок 2 – пройти анкету-опитування для визначення документів, скан-копії яких потрібно буде надати;
- Крок 3 – прикріпити необхідні скан-копії документів.
Після цього з’являється екранна форма з повною заявою на призначення пенсії, заповненою за результатами вищезгаданих трьох кроків, в якій надається можливість:
- редагувати заяву;
- формувати друковану форму заяви та анкети-опитування;
- підписувати заяву КЕП та відправляти її до ПФУ.
Заяву опрацьовують фахівці Пенсійного фонду, а стан обробки рішення щодо призначення пенсії можна подивитися на самому Веб-порталі ПФУ.