РОМАН ТОДОРОВ: «ЗА БУДЬ-ЯКИХ УМОВ ЗАБЕЗПЕЧУЄМО КОМФОРТНЕ ЖИТТЯ МЕШКАНЦЯМ АРЦИЗЬКОЇ ГРОМАДИ»

16:18, 22 февраля 2023

Комунальне підприємство “Комфорт-16” було створено 2016 року у тогочасному Арцизькому районі. Тоді підприємство підпорядковувалося Задунаївській сільській раді.

Згодом у 2021 році на одній із перших сесій міськради у новоствореній Арцизькій громаді депутатами було прийнято рішення створити на базі КП «Комфорт-16» єдине комунальне підприємство, яке б обслуговувало села, що увійшли до складу громади. Відтоді для «Комфорт-16» розпочалася нова сторінка історії.


Очолив новостворене підприємство мешканець с. Задунаївка, молодий та амбіційний керівник Роман Тодоров. Багатьом він відомий як спортсмен, активіст і депутат Арцизької міської ради.


Ми розпитали Романа про його майже дворічну роботу на посаді директора КП «Комфорт-16», реалізовані проєкти та плани на майбутнє.

— Романе, розкажіть, будь ласка, трохи про себе.

— Народився і виріс я у с. Задунаївка. Після закінчення школи навчався в юридичній академії. На 4-му курсі перейшов на заочну форму навчання та влаштувався на роботу в Задунаївську сільську раду реєстратором, де працював два роки.


— Чи відчували Ви сумніви чи побоювання, коли стали керівником «Комфорт-16»?

— Коли я очолив підприємство, мені було всього 24 роки. Безумовно, було дуже страшно. Лякав великий об’єм роботи, нові обов’язки, відповідальність. Але, як кажуть, очі боялися, а руки робили. Дуже вдячний старості Задунаївського старостинського округу Дмитру Дмитровичу Нєнову, який допомагав мені на перших порах, був моїм, так би мовити, наставником та куратором. Також мене підтримував та мотивував на той час новообраний міський голова Сергій Парпуланський, який рекомендував мою кандидатуру на посаду директора КП депутатському корпусу міської ради.


— Розкажіть, скільки людей працює в комунальному підприємстві “Комфорт-16”?

— На сьогоднішній день штат підприємства налічує понад 90 працівників. Плинності кадрів у нас немає: як два роки тому, коли я тільки очолив підприємство, так і сьогодні працюють ті ж самі люди. Зараз штат трохи збільшився: в нас додалася посада екскаваторника, працівника з благоустрою та бухгалтера. Ми забезпечуємо людям офіційне працевлаштування, соціальний пакет, зарплати хоча й невисокі, але виплачуються без затримки. Всі люди, що складають наш колектив – працьовиті та добросовісні. Я хочу висловити їм свою вдячність за те, що вони завжди йдуть назустріч і з розумінням ставляться до виконання будь-яких робіт та прохань.


— Що, на вашу думку, найкраще мотивує працівників?

— Стабільна робота та своєчасна виплата заробітної плати. Люди цінують свої робочі місця, а ми, у свою чергу, цінуємо людей.


— Чи важко бути керівником великого підприємства, адже КП “Комфорт-16” обслуговує усі населені пункти Арцизької громади, де працівники розподілені по усіх селах?

— Коли ти працюєш з людьми, які ще й до того не знаходяться усі в одному місці, а розосереджені по різних населених пунктах, завжди потрібно уважно та індивідуалізовано підходити до комунікації. Інколи буває складно, але справляємося. Поставлені задачі виконуються, а це означає, що комунікація з підлеглими відбулася правильна. Я завжди намагаюся зрозуміти кожного і радий, що кожен наш працівник відповідально ставиться до своєї роботи.


— Що було для Вас найважчим на початку роботи директором КП?

— Мабуть, налагодження внутрішніх процесів. Це те, про що ми тільки-но говорили. Я повинен був згуртувати працівників та виробити у них розуміння колективної відповідальності, усвідомлення того, що від вкладу кожного з них залежатиме кінцевий результат, і кожен має це розуміти.


— Які послуги надає ваше КП?

— Передусім це благоустрій територій старостинських округів, санітарне очищення населених пунктів, вивезення побутових відходів, обслуговування мереж водопостачання, ремонт доріг, ритуальні послуги та інше. У місті кожне підприємство має свою ділянку роботи, там функції розділені. Ми ж відповідальні за все.


— Ваше підприємство має відповідні угоди з мешканцями усіх населених пунктів?

– Ми укладаємо угоди на вивезення твердих побутових відходів з власником кожного двору. Там, де є централізоване водопостачання, водонапірні башти перейшли на баланс комунального підприємства, що також закріплено у відповідних договорах. У тих населених пунктах, де є централізоване водовідведення, без угод, знову-таки, не обходиться. Робота з населенням по укладанню договорів у нас триває постійно.


— Що вдалося реалізувати за роки Вашої роботи?

— Багато чого. Оформили паспорти полігонів у кожному селі громади, яких досі не було, продовжили спецдозволи на водокористування в тих селах, де башти знаходяться на балансі нашого підприємства. Майже в кожному селі замінили і оновили водопровідні мережі. Влітку 2021 року провели капітальний ремонт водозабірної башти у с. Виноградівка вартістю 300 тис. грн. Минулого року провели поточний ремонт вуличного освітлення в с. Кам’ янське, с. Холмське та в с. Виноградівка.

Через повномасштабне вторгнення російських військ на територію України та введення воєнного стану довелося відкласти масштабні проєкти. Тим часом займалися поточними ремонтами, обслуговуванням водопровідних мереж. Наприклад, замінили насоси в с. Холмське, с. Кам’янське, с. Делень, с. Нова Івановка та в с. Главані. У селах Виноградівка, Делень, Нова Іванівка та Холмське провели ремонт водопровідних мереж загальною протяжністю 1320 метрів.

Крім того, в усіх населених пунктах громади працівники нашого підприємства були залучені до облаштування укриттів та захисних споруд у закладах освіти.


— Опишіть свій типовий робочий день: з чого починається, як формуєте фронт робіт?

— Робочий день починається з телефонних дзвінків (посміхається). Як керівник підприємства, що підпорядковується Арцизькій міській раді, постійно знаходжуся на зв’язку з профільними відділами міськради. Також постійно взаємодію як з усіма старостами громади, керівництвом інших комунальних підприємств, так і з міським головою.

Робота в нас добре налагоджена: ми заздалегідь плануємо обсяг робіт, який маємо виконати впродовж тижня. Кожної п’ятниці звітуємо про стан виконання завдань. Займаємося поточними проблемами, обстежуємо водопровідні мережі, роботу насосів на баштах, займаємося благоустроєм.


— Як контролюєте роботу своїх підлеглих
?

— За допомогою старост населених пунктів громади. Вони на місцях. Вони мої очі. У кожному селі працює приблизно однакова кількість комунальних працівників. Щоранку старости надають перелік завдань, які необхідно виконати у селі. Вони ж і контролюють якість виконання робіт працівниками на місцях. Якщо виникає якась надзвичайна проблема або ситуація, одразу виїжджаю до села, і вже разом зі старостою шукаємо ефективні шляхи її вирішення.


— Яким був для вас минулий рік?

— Складним. Було багато планів. Багато чого не вдалося реалізувати. Але сподіваємося, що війна скоро закінчиться і ми повернемося до запланованих проєктів. Хочеться і дороги впорядкувати, щоб мешканці сіл комфортно та безперешкодно добиралися до міста. І закінчити облаштування бюветів, яке ми розпочали минулого року. І збудувати сучасні дитячі майданчики в кожному селі. Планів вистачає, аби тільки скоріше настав мир в Україні.